Hytteutleie

Kruge leirskole og hytteutleie ligger vakkert til i Sandøysund og har tilsammen 8 hytter som leies ut om sommeren når leirskolesesongen er over.

Hyttene har soveplasser til 6 personer og består av stue med kjøkkenkrok, 2 soverom og bad. Det ene soverommet har 2 køyesenger (4 soveplasser) og det andre  soverommet har en smal dobbeltseng med plass til 2. Kjøkkenet er fullt utstyrt til 6 personer og har kjøleskap, komfyr og kaffetrakter. I stuen er det en liten TV.

Hyttene ligger rett ved brygga i Sandøysund hvor det er både matvarebutikk, fiskemottak, fiskebutikk, restauranter og galleri.

Om sommeren er det et yrende folkeliv i Sandøysund med masse båtfolk og sommergjester. og det er kort vei til strender og svaberg.

Pris pr. uke kr. 13 500,- (lør-lør)

I tillegg kommer obligatorisk vask ved utsjekk, kr 750,-

Kontaktinfo: Richard Dahl telefon 48070347 eller bruk kontaktskjema.