Leirskoledagbok

Leirskole - Ta vare på leirskolestemningen!

Endelig er det deres tur til å dra på Leirskole! Det blir en annerledes skoleuke og en opplevelse som de aller fleste husker tilbake på som et godt minne hele livet. Leirskoledagboken AS lager fotominnebok fra deres leirskoleopphold i samarbeid med de fleste leirskolene i Norge. Jo flere gode bilder, dess tykkere og finere bok. Opptil 72 sider i A4-format.

Leirskolen har kameraer som benyttes til å ta bilder gjennom uken. Vi vil gjerne ha mange bilder å lage bok av, og hvem som helst kan bruke kameraene. Derfor kan elever og lærere påvirke tykkelse og kvalitet på sin utgave. Bildene blir, etter oppholdet, sendt fra leirskolen til Leirskoledagboken for redigering, oppsett og trykk sammen med tekst fra hver dag.

Straks boken er ferdig trykket, sendes den til alle som selv aktivt bestiller med innloggingskoden de får tilsendt på e-post eller sms. For at innloggingskode skal kunne sendes ut, må Leirskoledagboken ha elevlister med kontaktinfo til foresatte. Dette er i tråd med Datatilsynets retningslinjer, og listene vil kun bli brukt til å sende ut innloggingskoder til foresatte. Lister sendes kryptert via lenke dere vil få tilsendt. Alternativt er det mulig å gjøre en samlet bestilling som ved å f.eks bruke klassekassa. Da kan det gis opptil 25% rabatt, avhengig av antallet.

Deres kontaktpersoner i Leirskoledagboken er Ingar som sørger for at alt går som det skal, og at GDPR-reglene blir fulgt. Har du spørsmål vedrørende lister eller andre ting, ta kontakt ingar@leirskoledagboken.no (tlf 90 16 98 03).

Prisen på boken er kr 399 inkl porto. Først etter at boken er sendt sendes faktura til e-postadressen boken er bestilt gjennom med 30 dagers betalingsfrist. Det er rikelig med tid for evt. fri retur hvis ønskelig, og faktura slettes.

Mer info via innloggingssiden leirskoledagboken.no

Samtykkeskjema for foto på leirskolen ligger her

Kruge leirskoles egne T-skjorter

Det er anledning til å kjøpe T-skjorte med leirskolens logo og navn l kr. 220,-.